მერვე დღეს განვიხილეთ საშინაო დავალებები, კოლაბორაციული და პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკები, შევიტანე შესწორებები და შეფასების რუბრიკები მოვათავსე ჩემს დრაივში- პორტფოლიოს საქაღალდეში. პორტფოლიოს საქაღალდე გავაზიარე ბლოგზე, ამისათვის შევედი დრაივში-> საქაღალდე-> გაზიარება-> არჩევა. განვიხილეთ კონელის კითხვარი, რისი დახმარებითაც შეგვიძლია განვსაზღვროთ მოსწავლის ინტელექტი. განვიხილეთ რომელ საქაღალდეში რა მასალა უნდა მოთავსდეს. განვიხილეთ გეგმის საბოლოო სახე.
დავალება: 1. მოსაწავლის სავარუდო ნაშრომის ფასილიტაციის ნიმუშის შექმნა, მაგალითად - როგორ შევქმნათ პრეზენტაცია სლაიდებით.
2. სასწავლო პროექტის გეგმის დასრულება, გადახედვა და კორექტირება.
ტრეინინგზე გვესწრებოდა დამსწრე, რომელმაც შეგვავსებინა კითხვარი ტრეინინგთან დაკავშირებით.
დღე იყო ძალიან პროდუქტული, მადლობა ბატონ გიორგის!!!
დავალება: 1. მოსაწავლის სავარუდო ნაშრომის ფასილიტაციის ნიმუშის შექმნა, მაგალითად - როგორ შევქმნათ პრეზენტაცია სლაიდებით.
2. სასწავლო პროექტის გეგმის დასრულება, გადახედვა და კორექტირება.
ტრეინინგზე გვესწრებოდა დამსწრე, რომელმაც შეგვავსებინა კითხვარი ტრეინინგთან დაკავშირებით.
დღე იყო ძალიან პროდუქტული, მადლობა ბატონ გიორგის!!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий